משחק הדיונון
משחק הדיונון YOUNGKYU PARK

    חברת נטפליקס הודיעה כי הסדרה הדרום קוריאנית "משחק הדיונון" הפכה לסדרה הפופולרית שלה בכל הזמנים.

    לפי ההודעה, 111 מיליון מנויים צפו בסדרה מאז שהושקה לפני פחות מחודש.

    סדרה, שבמרכזה תחרות משחקי ילדים שהנפסלים בה הולכים אל מותם, כוללת תשעה פרקים והפכה תוך זמן קצר ללהיט. היא דורגה במקום הראשון מבין התכנים הנצפים ביותר של נטפליקס בעשרות מדינות ברחבי העולם, כולל בישראל.

    "משחק הדיונון" שברה את השיא הקודם של הסדרה "ברידג'רטון" מתחילת השנה שעמד על 82 מיליון צפיות, תוך חודש אחד אחרי השקתה בחג המולד שעבר. נטפליקס מחשיבה כל צפייה של מעל לשתי דקות באחד הפרקים, כצפייה רשמית.

      מצאתם טעות בכתבה או פרסומת לא ראויה? דווחו לנו